Приклади презентацій Дизайну робота

Приклади презентацій Дизайну робота FIRST LEGO League

[spoiler title=’Команда Team Fanatic’ style=’blue’ collapse_link=’false’]
Назва команди: “Team Fanatic”

Ось наш звіт по Дизайну робота.

Головним чином, на конструювання вплинуло те, що робот повинен бути якомога меншим, оскільки місця на столі небагато. Він також має бути легким та його конструкція має сприяти швидкому додаванню та зніманню маніпуляторів. Він має тільки два колеса для переміщення по столу, а також дві опорні ноги. Містить датчики кольору і датчики дотику на кожному боці, щоб він міг знати своє місцезнаходження і знати куди їхати. Ми активуємо його, натискаючи на датчик дотику.

Маніпулятори:

Маніпулятор “Машинка на ремінній передачі”: це простий засіб, який вдаряє пластину, щоб виштовхнути “Собаку” зі своєї позиції та взяти її за допомогою маніпулятора “Млинець”. В ньому застосовується пневматика та чотири ремені-резинки для пересування.

Маніпулятор “Млинець”: бере “Собаку” і привозить її на базу, паралельно розставляючи сині та жовті пластини. Він використовує третій мотор, який під’єднуємо окремо.

Маніпулятор “Механічна рука”: використовує велику руку для виконання місій “Ліки”, “Плита”, “Ігри з м’ячем”. Він також допомагає в таких місіях, як “Відеодзвінок”, здійснює обертання “Кардіологічного апарату” та піднімає петлі зі “Стелажів”. Ми запрограмували датчик кольору, використовуючи алгоритм.

Маніпулятор “Робота з деревом”: цей невеликий інструмент бере “Стілець”. Він працює без двигуна і завдяки цьому в нас є час, щоб підготувати двигун для наступного маніпулятора. Коли робот виконує цю дію, ми переміщуємо “Стілець” так, щоб було більше місця для інших маніпуляторів.

Маніпулятор ”Останній заїзд”: це найбільш прогресивний маніпулятор. Він привозить “Стілець” до столу та виконує такі місії, як “Боулінг”, “Садівництво”, “Переходи” і “Силова вправа”. У нас є велика рука-каркас, що з’єднує робота та маніпулятори. Спочатку базу залишає маленький маніпулятор, за ним слідує великий.

Маленький ставить “Стілець” на потрібне місце, потім великий маніпулятор виконує місії “Силова вправа” та “Боулінг”. Останньою частиною завдання є рух робота в зону фінішу, що означатиме завершення матчу.

Програмування:
Всі блоки програмування зібрані в одну велику систему так, щоб вони функціонували якнайшвидше. Наш робот має датчик кольору, що може ідентифікувати маніпулятор, який додається. Це можливо завдяки нашому розгорнутому алгоритму: програма починає виконуватись після натискання на датчик дотику. На маніпуляторі “Механічна рука” є ще один датчик кольору, який ідентифікує правильні “Ліки”. Програма використовується доти, доки не виявить зелений колір. Інша частина програми складається з простих блоків руху.
[/spoiler]